fbpx
BIZZIBODDY – Diet & Slimming

BIZZIBODDY – Diet & Slimming

RM79.90

 

SUKA MAKAN TAPI TAKUT GEMOK ?

Anda tak perlu seksa tahan perut lapar lagi utk  kurus dan langsing.

 

 

Produk Bizzi Boddy dari AS Legacy sangat selamat digunakan. Ramuan berunsurkan Organik dan terdapat  pelbagai nutrisi & khasiat yg buatkan rasa kenyang selepas minum Bizzi Boddy dan lemak2 juga  akan ditukarkan kepada tenaga. Perut akan  terasa kenyang  dan automatik hilang selera makan.

 

 

Kepada  yang tak tahu macam mana dan apa perlu buat untuk kurus dan nak perubahan yang ketara dalam masa terdekat, amalkan BIZZI BODDY minuman yang berasaskan bahan semula jadi yang mengenyangkan ini. Anda tak perlu seksa tahan perut lapar lagi utk Slim.

 

KELEBIHAN SLIMMING BIZZI BODDY 
=============================

 

  • Mengawal Selera Makan
  • Menyingkirkan Toksin dalam badan
  • Mengurangkan masalah obesiti
  • Memberi Tenaga
  • Menurunkan Kolestrol
  • Mengatasi masalah Sembelit
  • Menjaga Keseimbangan metabolisme

CARA PENGGUNAAN 
================

  • 1 botol – 15 sachet
  • Bancuh 1 paket dengan air suam 150ml pada waktu pagi sahaja (Selepas Makan)

 

 

 

 

 

 

 

Quantity

BIZZIBODDY – UTK DIET & SLIMMING
==========================

Berat  & Size TERLEBIH MUATAN ?
Lemak  Sana  Sini BERLIPAT2  ?|
Perut Makin Ke DEPAN BOROI ??

 

SUKA MAKAN TAPI TAKUT GEMOK ?

Anda tak perlu seksa tahan perut lapar lagi untuk  kurus dan langsing.

 

Berat badan yang ideal dan bentuk badan yang ramping adalah idaman semua wanita.
Namun tidak semua orang berpeluang mengekalkan bentuk badan semasa zaman remaja. 

Dapatkan  BIZZIBODDY yg sgt berkesan ni..
KESAN SEAWAL SACHET YG PERTAMA TAU!

 

KELEBIHAN SLIMMING BIZZI BODDY 

💃 Mengawal Selera Makan
💃 Menyingkirkan Toksin dlm bdn
💃 Mengurangkan masalah obesiti
💃 Memberi Tenaga
💃 Menurunkan Kolestrol
💃 Mengatasi masalah Sembelit
💃 Menjaga Keseimbangan metabolisme

 

Bahan kandungan :
============

Wheat Germ 
Garcinia Cambogia
Hoodia Gordonii
Green Qhoffee  Extract
White Kidney Bean
Green Tea Powder
Tea Extract

 

Minuman diet untuk mengawal pengambilan makanan dan membakar kalori & lemak berlebihan. Diambil sekali sehari sebelum sarapan pagi untuk memastikan anda miliki tenaga yang cukup untuk sehari tanpa rasa lapar. Setiap sachet 15g membekalkan 75kcal tenaga serta sumber karbohodrat & protein yang tinggi.

 

Produk Bizzi Boddy dari AS Legacy sangat selamat digunakan.
Ramuan berunsurkan Organik dan terdapat  pelbagai nutrisi & khasiat yg buatkan rasa kenyang selepas minum Bizzi Boddy dan lemak2 juga  akan ditukarkan kepada tenaga.

🤭 Perut akan  terasa kenyang  dan automatik hilang selera makan.

 

Kepada  yang tak tahu mcm mana dan apa perlu buat untuk kurus dan nak perubahan yang ketara dalam masa terdekat, amalkan BIZZIBODDY minuman yang berasaskan bahan semula jadi yang mengenyangkan ini. Anda tak perlu seksa tahan perut lapar lagi utk Slim.

 

Cara Penggunaan:
============

Bancuh 1 paket dengan air suam 150ml
pada waktu pagi sahaja (Selepas Makan)

 

Harga: SM RM79.90 / SS RM82.00
(1botol – 15 sachet)

 

Jom BIZZYBODDY skrg untuk anda dapat kan berat idaman anda.

BizziBoddy Terlajak  Lariss|

 

 

Rahsia Langsing bersama BIZZIBODDY

BizziBoddy – Produk Slimming Terbaik Dato Aliff Syukri

Ramai Sangat Yg Dah Kurus Dgn Bizziboddy ni…
Nak Kurus, Nak Langsing, Lupa kan Yang Lain

Dulu 120 Kg tau ! Sekarang tengok ni…….
Meh Kawal Selera Makan Sekarang dgn Bizziboddy !

BizziBoddy & Bizzi Contour Cream – Kurus Langsing dlm 7 Hari

BizziBoddy Bantu Utk Kurus, Sihat & Langsing

Perghh…Formulasi Terbaik BizziBoddy Dari Dato Aliff Syukri
Khasiat Bantu Utk Kurus Langsing

 

Masaalah Perut Buncit, Mengelebeh & Kuat Makan

 

Bizziboddy – Turun 5 kg dlm 7 hari – Produk Slimming No 1 Viral di Malaysia

 

 

 

 

 

Customer reviews
  • 0
    0 ratings
  • 5 Stars
    0%
    4 Stars
    0%
    3 Stars
    0%
    2 Stars
    0%
    1 Star
    0%
Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

0

TOP

X